سینک کورین یا استیل؟ در سال ۱۴۰۱ کدام را بخریم؟!

سینک کورین یا استیل؟ در سال ۱۴۰۱ کدام را بخریم؟! همانطوری که می‌دانید دو تا از بهترین و معروف‌ترین صفحات کابینت در آشپزخانه این دو سبک است که می‌توانید از آن در فضای آشپزخانه بهره بگیرید.

سینک استیل معمولا کاربرد زیادی دارد ولی امروزه در سبک‌های مدرن از سینک‌های کورین هم بهره می‌گیرند و فضای آشپزخانه را مزین می‌کنند. همچنین بین سینک‌های کورین و استیل سینک‌های کورین مزایای زیادی دارند که از جمله می‌توان به خاصیت آنتی باکتریال بودن آن اشاره کرد. ضد آب بودن آن، قیمت پایین این نوع سنگ نسبت به سنگ‌های طبیعی از دیگر مزایای آن برشمرده می‌شود.

کاتالوگ کورین متنوع است و مورد توجه قرار می‌گیرد و زیبایی آن منحصربه‌فرد و چشم‌نواز است. سینک‌های استیل در خانه‌های مدرن و سنتی بیشتر کاربرد دارد به خصوص سبک روکار آن در بیشتر موارد استفاده می‌شود. ار طرفی هم سینک‌های استیل قیمت پایینتری دارند و قابل دسترسی برای همه است اما بین سینک‌های کورین و استیل اگر یک سبکی تازه و زیبا را می‌خواهید می‌توانید از سینک‌های کورین استفاده کنید و سینک‌های توکار یک دستی بیشتری را در محیط ایجاد می‌کند.

برای خرید یکی از بهترین سینک‌های موجود مراجعه به سایت آژمان دیزان کمک بسزایی می‌کند تا با خیال راحت خرید مناسبی داشته باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.