آرشیو اسفند ماه 1401

شرکت آژمان دیزاین

جدیدترین سینک ظرفشویی گرانیتی توکار و روکار، مزایا و معایب و قیمت و کاتالوگ

حتما شما هم دوست‌ دارید از انواع جدیدترین سینک ظرفشویی گرانیتی توکار و روکار و مزایا، معایب، قیمت و کاتالوگ آن مطلع شوید. سینک‌های متنوعی برای خرید وجود دارد و می‌توان بسته به سلیقه و چیدمان آشپزخانه توکار یا روکار انتخاب کرد. همچنین دقت به جنس سینک ظرفشویی اهمیت فراوانی دارد.

سنگ گرانیتی به سه دسته تقسیم می‌شود که عبارت است از سنگ گرانیتی دانه ریز، دانه درشت، دانه متوسط. به سنگ گرانیتی سنگ خارا هم گفته می‌شود و از مواد مذاب سرد شده شکل می‌گیرد.

سنگ های گرانیتی نوعی سنگ طبیعی است که قیمت نسبتا بالایی دارد اما کیفیت و زیبایی آن زبانزد است. اگر صفحه کابینت‌های گرانیتی یا سنگی داشته باشید بهتر است که از سینک‌های توکار استفاده کنید تا یکدستی و زیبایی را در آشپزخانه ایجاد کنید.

سینک‌های ظرفشیویی گرانیتی روکار هم کارایی دارد و می‌توان از رنگ‌های روشن برای گسترده‌تر نشان دادن محیط استفاده کرد. سینک‌های روشن با خال‌های روشن و تیره جذابیت زیادی دارد و می‌توان برای ایجاد تضا در محیط از رنگ‌های تیره‌تر یا روشن‌تر هم بهره بگیرید. محیط‌هایی که روشنایی کمتری دارند نیاز به رنگ‌های روشن هستند تا فضا را نورانی‌تر جلوه دهد.

خرید از شرکت‌های معتبر اهمیت فراوانی دارد و آژمان دیزاین از جمله شرکت‌های تولید سینک ظرفشویی است. کاتالوگ‌ سینک ظرفشویی ار می‌توانید ببیند.