آرشیو بهمن ماه 1401

شرکت آژمان دیزاین

انواع سینک ظرفشویی جدید از جنس سنگی، استیل، گرانیتی و سرامیکی

از انواع سینک ظرفشویی جدید از جنس سنگی، استیل، گرانیتی و سرامیکی است. هر آشپزخانه‌ای بسته به نوع چیدمان آن می‌توان از انواع سینک ظرفشویی استفاده کرد. سینک‌ها به صورت روکار و توکار نصب می‌شوند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. براساس نوع دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه می‌توان از توکار یا روکار استفاده کرد.

سینک‌های ظرفشویی روکار اغلب از جنس استیل مورد پسند عموم مردم قرار می‌گیرد. سینک‌های توکار مناسب برای سینک‌های سنگی از جمله سینک ظرفشیویی گرانیتی است. از جمله سینک‌های سنگی پرطرفدار، می‌توان به کورین اشاره کرد که کارایی زیادی دارد و بسیار محبوب و زیباست.

سینک ظرفشویی گرانیتی محبوبیت زیادی دارد و در سینک‌های سنگی به صورت توکار و یک دست مورد استفاده قرار می‌گیرد. سینک ظرفشویی توکار سنگی اغلب از جنس کوارتز، کورین، گرانیت، سرامیکی است. سینک‌های ظرفشویی سنگی مزایای زیادی دارد و از مزایای آن می‌توان به موارد ضدآب بودن،‌ مقاومت بالا، زیبایی و تنوع و... اشاره کرد.

سینک‌های استیل ظاهر ساده‌ای دارند اما در مقابل قیمت آن بسیار مقرون‌ به صرفه است و به همین دلیل مورد توجه و استفاده در بیشتر آشپزخانه‌های قرار می‌گیرد. از طرفی سینک‌های استیل به سادگی با محیط جور می‌شود و با سایر لوازم آشپزخانه زیباتر به نظر می‌رسد.

شما می‌توانید انواع نمونه‌های سینک‌های ظرفشویی را در سایت آژمان دیزان ملاحظه کنید.

سینک ظرفشویی سنگی، جدیدترین مد دکوراسیون برای آشپزخانه، مزایا و معایب سینک ظرفشویی سنگی

سینک ظرفشویی سنگی جدیدترین مد دکوراسیون برای آشپزخانه است که مزایای زیادی دارد و برای آشپزخانه‌های سنگی بسیار جذاب است. به راحتی این نوع سینک در دکور آشپزخانه را می‌توانید با کابینت‌های سنگی هماهنگ کنید. سطحی یک دست و تمیز با کابینت را ایجاد کند که هیچ خلل و فرجی نداشته باشد. سبک سنگی بسیار لوکس و زیباست و می‌توان از انواع کاتالوگ‌های سنگی بهترین مدل را انتخاب کرد. سینک ظرفشویی سفید از جمله طرح‌های پرطرفدار برشمرده می‌شود که فضای آشپزخانه را گسترده و زیباتری جلوه می‌دهد. 

سینک ظرفشویی سنگی جذابیت زیادی دارد و از جمله سنگ کورین و کوارتز از جمله مهم‌ترین سنگ‌های پراستفاده در فضای آشپزخانه شناخته می‌شود. سنگ کورین درصد خرابی کمی دارد و  با یک پولیش ساده مثل روز اول است و سنگ کوارتز هم طرح‌ها و رنگ‌های متنوع زیادی دارد. همچنین سنگ گرانیتی هم از جمله سنگ‌های پرطرفدار است و یک نوع سنگ طبیعی برشمرده می‌شود.
رنگ‌های سیاه و سفید در سینک ظرفشویی سنگی به کار می‌رود و جذابیت بیشتری در محیط ایجاد می‌کند.  این سینک‌ها مزایای زیادی دارد و بسیار محبوب است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و نمونه کارهای سینک ظرفشویی سنگی می‌توانید به سایت آژمان دیزان مراجعه کنید.