صفحه کابینت ممبران چه رنگ و چه جنسی باشد؟ کابینت ممبران صفحه سفید یا کابینت ممبران صفحه مشکی

صفحه کابینت ممبران چه رنگ و چه جنسی باشد؟ کابینت ممبران صفحه سفید یا کابینت ممبران صفحه مشکی بین دو رنگ پرطرفدار و محبوب کدام بهتر است. رنگ‌های سفید و مشکی همیشه کاربرد زیادی دارد و به راحتی با سایر لوازم آشپزخانه هماهنگ می‌شود و مورد توجه قرار می‌گیرد. همچنین برای چیدن یک آشپزخانه مدرن و کلاسیک از کابینت ممبران استفاده زیادی می‌شود و هماهنگ کردن آن با رنگ‌ها متنوع کاربرد زیادی دارد.

کابینت ممبران با طرح‌ها و نقوش خاصی که برروی آن حک می‌شود بسیار جذاب و دلرباست و در فضاهای کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین برای استفاده از کابینت ممبران باید به یک سری خصوصیات توجه کرد. از جمله می‌توان به جنس آن که ضد آب باشد دقت کنید. رنگ صفحه کابینت به صورت زیبا و یک دست باشد. انتخاب طرح‌های دیدنی و دلربا در محیط آشپزخانه اهمیت فراوانی دارد. درزها و شکاف‌هایی نباید در بدنه و صفحه کابینت ممبران وجود داشته باشد تا باعث نفوذ کثیفی شود.

برای صفحه کابینت ممبران از سنگ‌های متنوعی استفاده می‌شود از جمله استفاده از سنگ‌های کورین کاربرد زیادی دارد و گسترده‌ترین طرح‌های موجود در این سنگ به چشم می‌خورد. همچنین طرح‌های متنوعی در کاتالوگ پرسلان هم وجود دارد که برای صفحه کابینت ممبران مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته از سایر سنگ‌های طبیعی و مصنوعی در این نوع کابینت بهره می‌گیرند که زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

با مراجعه به سایت آژمان دیزاین می‌توانید انواع مدل‌های را در پروژه متنوع مشاهده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.