بهترین صفحه کابینت چیست؟ برای کابینت ام دی اف، هایگلاس و ممبران چه صفحه‌ای انتخاب کنیم؟

بهترین صفحه کابینت چیست؟ برای کابینت ام دی اف، هایگلاس و ممبران چه صفحه‌ای انتخاب کنیم؟ به طور کلی صفحه کابینت ام دی اف طرفداران خاص خود را دارد و بسیار به عنوان صفحه کابینت مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر کدام از این صفحات کابینت فواید خاص خود را دارد و مورد پسند مردم قرار می‌گیرد.

یکی از بهترین صفحه کابینت ام دی اف است که وزن کمتری دارد و نسبت به سنگ‌های طبعیی قیمت کمتری نیز دارد و مورد استفاده بیشتر قرار می‌گیرد. البته صفحات ام دی اف در مقابل آب و رطوبت مقاومت کمتری دارد و نیاز به مراقبت بیشتر دارد.

البته در لیست بهترین صفحه کابینت می‌توان به کورین اشاره کرد که تنوع نقش‌های زیادی دارد و طیف زیادی از سلایق را در برمی‌گیرد. همچنین می‌توانید سری به کاتالوگ کورین این سنگ مصنوعی بزنید و طرح‌های دانه درشت و ریز و متوسط آن را مشاهده کنید.

از جمله صفحه کابینت‌های سنگ‌های طبیعی برای کابینت ممبران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از نسل‌های پرطرفدار کابنیت برشمرده می‌شود سنگ‌ها طبیعی مانند گرانیت و.... مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی دیگر از نسل‌ها پرطرفدار سنگ‌ها هم کوارتز است که می‌توانید برای انواع سینک،‌صفحه کابینت،‌کابینت و... مورد بهره گیری قرار می‌گیرد.

مزایای سنگ کوارتز هم می‌توان به شستشویی راحت، تمیز شدن ساده، ضد آب بودن آن، کیفیت خوب آن، عمر طولانی آن اشاره کرد. شما می‌توانید انواع طرح‌ها و پروژه‌ها در سایت آژمان دیزان مشاهده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.