انواع سنگ روی کابینت آشپزخانه و بررسی مزایا و معایب همه آنها

انواع سنگ روی کابینت آشپزخانه و بررسی مزایا و معایب همه آنها را می‌توانید بررسی کنید. حتما شما هم دوست دارید یک طراحی تازه را در محیط آشپزخانه تجربه کنید. به دلیل تنوع بالایی که در متریال وجود دارد همیشه گزینه‌های زیادی برای انتخاب شما وجود دارد. انواع سنگ‌های مصنوعی مانند مارمونایت و کورین و سنگ‌های طبیعی مثل گرانیت و انواع سرامیک در لیست این صفحات کابینت وجود دارد.

برای انتخاب صفحه کابینت آشپزخانه گزینه‌های متنوعی وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید. بیشترین سنگی که صفحه کابینت آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد سنگ کورین است و امروزه کاربرد فراوانی دارد. سنگ کورین مزایای زیادی دارد و باعث می‌شود که تا بیشتر مورد پسند قرار بگیرد. از جمله می‌توان به ضد آب بودن و خاصیت ضد باکتریال آن اشاره کرد.

همچنین استفاده از سنگ‌های کوارتز هم اهمیت زیادی دارد و به عنوان سنگی با طراحی‌های متنوع و سنگی به صورت مصنوعی ساخته می‌شود. البته در این بین سنگ گرانیت هم کاربرد زیادی دارد و زیبایی آن منحصربه‌فرد و جذاب است. این سنگ زیبا طراحی‌های متنوعی دارد و وزن آن بالاست اما به دلیل مزایای بالایی که برای صفحات آشپزخانه کاربرد بسیاری دارد.

سنگ SPL هم یکی دیگر از سنگ‌های مورد استفاده در محیط خانه است که امروز کاربرد زیادی دارد. این نوع سنگ کیفیت خوبی دارد و ضد حریق و آنتی باکتریال است. تنوع بالای آن مورد پسند بیشتر مردم قرار می‌گیرد و دوام و استحکام آن زیاد است.

همچنین می‌توانید به سایت آژمان دیزان مراجعه کنید و از آن خرید مورد نظر خود را انجام بدهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.