طراحی اپن آشپزخانه مدرن طبق ترندهای سال ۲۰۲۲

طراحی اپن آشپزخانه مدرن طبق ترندهای سال ۲۰۲۲ بسیار شیک و جذاب است. در ابتدا بهتر است که لوازم آشپزخانه را به خوبی مشخص کنید و بدانید هر کدام را قرار است کجای آشپزخانه قرار بدهید. هر چقدر فضای آشپزخانه را به صورت ساده‌تر طراحی کنید می‌توانید از فضا بیشتر لذت ببرید و یک فضای زیبا را چیدمان کنید.

برای طراحی اپن آشپزخانه مدرن طبق ترندهای سال ۲۰۲۲ باید فضاهای حال و آشپزخانه از هم جدا باشد. از طرفی هم بهتر است که جزیره کابینت داشته باشد تا از فضای داخل آن هم بتوانید استفاده کنید. استفاده از گاز و سینک روکار بیشتر کاربرد دارد و برروی صفحه کابینت نصب می‌شود. همچنین می‌توانید از اپن آشپزخانه به عنوان میز ناهار خوری استفاده کند. اوپن آشپزخانه هم باید کوچک باشد و فضایی مینیمالیست را برای شما فراهم کنید و از شیک بودن آن نهایت لذت را ببرید.

استفاده از سنگ‌هایی مانند مارمونایت و کورین گزینه‌های مناسبی است و پیوسته مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای طراحی اپن آشپزخانه مدرن طبق ترندهای سال ۲۰۲۲ رنگ‌های ساده و کم طرح بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و محبوبیت خاصی در این فضا ایجاد می کند. همچنین سنگ‌های طبیعی و مصنوعی زیباتر شدن محیط را مضاعف می‌کند.

شما می‌توانید به شرکت آژمان دیزاین برای خرید خود سری بزنید و انواع طرح‌ها و مدل‌ها را پیدا کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.